الثلاثاء، 13 يوليو 2010

ذكريات الطفوله

عارف لما تشوف حاجه تخليك تعمل فلاش باك لفتره معينه فى حياتك او موقف حصلك زمان
امبارح شفت بنوته صغيره متكملش 4 سنين وماشيه ماسكه فى ايد باباها ومامتها شايله نونو فالبنوته الصغنونه دى شايله شنطه مامتها
الموقف ده فكرنى بيا وانا صغننه(موسيقى تصويريه )
لما كبرت شويه ودخلت اعدادى كده كنت حموت وامسك شنطه زى الستات الكبار
حاجه خيبه يعنى
بس كنت طفله بقى
المهم عشان مطولش عليكو كنت بزن كتير لماما عشان تجيبلى شنطه
وهى تقولى حتعملى ايه بيها
اقولها لما انزل امسكها
تقولى لما تكبرى شويه
لا بقى ماليش دعوه
عاااااااااااااااااااااااااا
انا عاوزاها دلوقتى
المهم
ليا عم عايش فى امريكا وهوه جاى كل سنه بيجيب لباقى العيله كلها من امريكا حاجات
فى الصيف اللى بعد اولى اعدادى
عمى جابلى شنطه
شنطه مش ممكن مش مصدقه نفسى
احمدك يارب حققتلى اللى كنت بحلم بيه
وشنطه رقيقه اوى ورصاصى كمان وانا بحب اللون ده جدا
ده كتير والله كتير
انا طبعا مكدبتش خبر كنت بنزل بالشنطه فاضيه بس امسكها وخلاص
ونفسى اقول لكل الناس فى الشارع انا ماسكه شنطه

ايه العباطه دى
اصلى فعلا كنت ححط فيها ايه
دلوقتى بقى تعالو شوفو شنطتى عامله ازاى مش بقدر اشيلها من اللى فيها
قلت هو انا كنت مستعجله كده ليه انى امسك شنطه
ده ايه الخيبه دى

انا حلملم بقى الذكريات اللى اتبعترت دى فى كل حته
واقابلكو فى حكايه تانيه بقى
:)

ليست هناك تعليقات: